檬子

天生有活力
Why Oh Why(Unplugged) - Juwita Suwito

今日 &YlLyW:

东南亚的一个女歌手。

很适合春天听的歌曲

温情温润的像水滴一样

词也美

The moment I can't pretend

那一刻我无法假装

 

The sorry I should have said

我应说声抱歉

 

The thought of you being in despair

一想起你我就伤心欲绝

 

Tears my heart up right away

即刻心碎成灰

I just wasn't prepared

我只是措手不及

 

Imperfection that's what I am

我不够完美

 

Confusion just to get sad

困惑不解也只会愈渐悲伤

 

I guess that I shouldn't pretend to love you anyway

无论如何我想我都不该假意爱你

I won't give up again

我不会再放手了

 

So tell me why oh why

所以给我一个解释

 

Should there be a reason to love

相爱总该有理由

Why oh why

为什么 噢 为什么

 

I don't need another

我无需新欢

 

I want nothing else but being with you

我只想与你在一起

 

And with you I know why

在你身边 我终明了

 

The one thing I'll take with me

我只想与你携手相伴

 

The eyes that smile so tenderly

你温柔的笑眼

 

Every time I think about you

每次我想起你来

 

You may carry things seem right

你总能抚慰我心

You make wishes come true

你让每个心愿成真

So tell me why oh why

所以给我一个解释

 

Should there be a reason to love

相爱总该有理由

Why oh why

为什么 噢 为什么

 

I don't need another

我无需新欢

I want nothing else but being with you

我只想与你在一起

 

And with you I know why

在你身边 我终明了

 

If only I knew what you need was some love

如果我知道你只需要一点点爱

 

I would have given you the best that you deserve

我能给你最好的爱 你值得拥有

 



评论

热度(151)